شرکت دانش بنیان نوآوران نانومقیاس برهان

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

شرکت دانش بنیان نوآوران نانومقیاس برهان

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نانو ذرات کیتوزان 50 نانومتر (نانو کیتوسان)

250,000تومان4,000,000تومان

مشخصات نانو پودر کیتوزان (نانو پودر کیتوسان):خلوص نانو پودر کیتوسان: 99%سایز ذرات نانو پودر کیتوسان: 50 نانومترفرمول مولکولی کیتوسان :C6H11NO4وزن مولکولی نانو کیتوسان: 161 گرم بر مولفرم نانو ذرات کیتوسان: پودررنگ نانو ذرات کیتوسان: سفیدوزن مخصوص حقیقی نانو ذرات کیتوسان: 1.4 گرم بر سانتی متر مکعبحلالیت نانو پودر کیتوسان: اسید رقیق محلول در آب

توضیحات

معرفی محصول

کاربرد نانو ذرات کیتوسان:

کیتوسان را با نام های دیگری همچون کیتوزان نیز می شناسند. نانو کیتوزان (نانو کیتوسان) طیف گسترده ای از کاربردها را در زمینه های درمانی و غیر دارویی ارائه می دهد. نانو مواد مبتنی بر کیتوزان نیز به دلیل نقش آنها در رشد گیاه ، واکنش های فیزیولوژیکی ، جذب مواد مغذی و فعالیت ضد باکتری و ضد قارچی در گیاهان ، در کشاورزی اهمیت پیدا کرده است.

در میان مشتقات مختلف کیتوزان، کربوکسی متیل کیتوزان امروز بیشترین امیدواری را در کاربردهای علمی دارد که در مهندسی بافت، تحویل دارو، میکروبیولوژی، صنایع آرایشی، تصویربرداری زیستی، علوم مواد و ژن درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش خصوصیات مختلف بیولوژیکی و فیزیکوشیمیایی کربوکسی متیل کیتوزان و پتانسیل آن برای پیشرفت بیشتر در آینده نزدیک برجسته شده است.

توضیحات تکمیلی

وزن نامعلوم
انتخاب وزن

1 گرم, 25 گرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نانو ذرات کیتوزان 50 نانومتر (نانو کیتوسان)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *